27 augusti

i dag var vi på kvarnis i morse och simmade typ 20 längder. det var skit jobbit sen var vi tvugna och skynda oss så vi skulle hinna till matten fast vi han inte. fast hon blev inte sur för det kom jhu ingen buss så vi fick ta tåget sen fick vi äta mellis i klassrummet på matten snällt av cissi :) aja sen skulle vi ha multiplikations test och jag han klart på typ 3 och en halv eller 4 minuter vet inte riktigt, x) aja sen vare massor av andra lektioner sen när jag kom hem körde jag lite gris med lucas vi sofffan och jag förlorar alltid vi spelar om mariekex fast nu är alla mariekex slut så vi kan inte köra mera :( aja sen åkte jag sen till kusinerna och var där och chillade ;) aja sen drog vi till en hockeyaffär där lucas skulle köpa hockeyklubba. sen åkte vi hem och åt middag :) aja nu har jag gjort engelska läxan och så, hej då <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Du skriver knappt i bloggen längre :''(

2008-08-27 @ 20:51:00
URL: http://lij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0