080808

tjaa typ andra inlägget i bloggen x) hhah .. aja igår var jag med bella och vi gjorde lite allt möjligt.. vi badade med kläder :) sen på kvällen när bella hadeåkt hem så ät vi kräftor med grannarna fast "baranen åt hamburgare" som bella tyckte va jättekul :) hha sen gick jag in på datan och chattade lite med nårga killar från venezuela som vi träffade frst på gothia förra året och sen på norway cup i år :) jättekul så då blir det engelska och jag som suger på enegelskamen men jag tror dom fattar x).. ajaj sen ikväll ska ja till märta som fyllde år i går grattis i efterskott gmn. aja och i dag när jag kmr hem från märta så kmr asta att vara här. asta är en liten söt hund som ska vara här tills på tisdag typ och vi kanske ska köpa henne :) men vi får se det är som ett litet test det kmr säker komma in lite sta bilder på asta. en tråkig sak som har hänt är att alla mina bilder är typ borta :( aja hej då / alice' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0